voorbereidingen - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ruth Egmond - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ruth Egmond - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Ruth

Blijf op de hoogte en volg Ruth

20 Juni 2014 | Nederland, Wierden

nog 10 nachtjes! dan is het eindelijk zover! ik heb nu de kriebels al in mijn buik :) ik moet eerlijk toegeven dat het nu toch wel echt dichtbij komt. nu mag ik eindelijk druk bezig met een inpaklijst maken en inpakken en al dat soort dingen. ik ben nu al bang voor wat ik allemaal ga vergeten. maar als puntje bij paaltje komt, zal het vast allemaal goed uitpakken. de heenreis duurt 8 uur en 10 minuten, dus dat zal nog wel een keer saai worden. ik hoop dat ik kan slapen in het vliegtuig, dat zal een hele boel schelen! maar voordat ik dan toch echt ga, zijn er eerst nog heel veel leuke dingen in Nederland om van te genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruth

hoi, ik ben Ruth en ga deze zomer een reis naar Canada maken. Het is de eerste keer dat ik alleen op reis ga en ik heb er enorm veel zin in!

Actief sinds 20 Juni 2014
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 1219

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

canada, zomer 2014

Landen bezocht: